2011. szept. 30.

Becsületpróba: öt a húszhoz

A Dies Irae latin szövegét május-június hónapban negyvenszer gépeltem rá vécépapírtekercsekre. A Mimetikus szerkezetek című kiállításon, 1000 HUF ellenében, aki akart, elvihetett belőle.

Szabadon lehetett letépni és szabadon lehetett fizetni, ezt senki nem figyelte és nem is ellenőrizte.
A 40 db elvihető példányból 25 db elfogyott, 15 db megmaradt.
A kiállítás szeptember 24-én bezárt, ma kinyitottam az alkalmi perselyként funkcionáló dobozt, hogy megtudjam, milyen a fizetők és nemfizetők aránya. 5000 HUF-ot találtam a dobozban.

5 ember (20%) gondolta úgy, hogy 1000 HUF ellenében veheti el a Dies Irae egy vershosszát, és 20 ember (80%) gondolta úgy, hogy ha nem látja senki, akkor ingyen is elviheti.







2 megjegyzés:

  1. Már látom a Blikk főcímben: Tömegesen lopják a kortárs művészeti alkotásokat! és valóban...
    Izgalmas új munka lehetne, hogy akad-e olyan aki visszaadja.

    VálaszTörlés
  2. Ez legális "lopás", felkínáltam ennek a lehetőségét is :-).
    egyszer szerepeltem a Blikkben, három adatból három nem stimmelt, se a nevem, se a pontos művészeti tevékenység, se a korom..., ha jobban belegondolok, nem is én szerepeltem benne

    VálaszTörlés